ÎMAN ve İSLÂM

بسم الله الرحمن الرحيم
Tıkla>>İMAN ve İSLAM

BESMELE

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

13 Şubat 2008 Çarşamba

Hapishane'de Hürriyet

HAPİSHANEde HÜRRİYET

Ben kişilere zulüm ve hakaret etmeden hapse girmeyi istiyorum,özlüyorum.Hapisteki,mahkumun hürriyeti benim hürriyetimden fazladır.Yemeğini yer,suyunu içer,televizyonunu seyreder,bilgisayar çalışması yapar,açık öğretimde okur,top oynar.çıkar dışarı volta atar.Yeşilkart sorunuda yoktur.

Ben dışarı çıkamam,okulda okuyamam,kamusal alana giremem,eve mahkum,baba eline bakan bir dilenci,bir mahkum gibi yaşyan,hürriyeti elinden alınmış,mağdur edilmiş,Müslümanım.Türban yasağı olduğu için okuyamam,çalışamam,yeşil kart almak için kuyruk var alamam.İnanın zulüm işlemeden hapse girmeyi çok istiyorum.Allahın mülkü olan kamusal alanı,zorbalar zorla ele geçirmiş zulüm yapıyor.Yaşasın Hapihane.

Ey Müslümanım diyenler,Kur’anı okuyun,ölülerin Toprağına pompalayın.kuran Dirilere lazım değil(!).müslümanım diyorsun ama,Devlet müslüman değil,Laik-Demokrasidir.işte Laik-Demokrasi bu demektir.Bizi yönetenler,Hangi halkın temsilcileridir?,anlıyamadım?.

Bir tarafta 411 tane bombacı,diğer tarafta 100 tane havan topu kullanan.siz bu silahları nerden aldınız?.ithal malımıdır?,yerli malıysa neden bombalanıyorsunuz?.Yoksa İngiliz asıllı,Hıristiyan,katolik,ÇYDD başkanı kaçak olarak bu silahları size el altındanmı verdi?.Yakalıyan yokmu?.yoksa o zaman susturucu kullanın.

Hiç yorum yok:

9.Haçlı Seferi

İşte ABD ve AB'nin Medeniyeti>>GrenadeGrenadeGrenadeGrenadeGrenadeHıristiyanlık Din değildir,Siyasi ve Tarihi bir oluşumdurBible 2 UydurukItYumurtadan çıktı Big HugKucaklaş Running KucaklaşJeepScreamerDuel GunsZalimProudBible 2

Terk Edilen İslam

Terk Edilen İslam
Gülü Tıkla